evelineess.blogg.se

Smyckesskrin

Publicerad 2014-08-15 13:04:00 i Accessoarer, Min vardag,

 
 
 
 
 
 

Det här är min lilla sötnos,hihi. Det här är smyckesskrinet som jag köpte i lördags och lova att visa er (lägger ut det nästan en vecka efter, jag vet jag är lite trög) Men det är ett otroligt smidigt och fint skrin, man får värkligen plats med allt och den är lätt att fälla ihop och bara ta med sig någonstans. Sen finns det även ett litet skrin man får med och är jättesmart om man bara vill ha med sig några smycken, som 2 armand och 3 par örhängen. Sen passar dom ljusa färgerna på skrinet i dom flesta rummen och skrinet tar faktiskt mindre plats än vad man tror.
Men den här skönheten hittar ni på Glitter för 599 kr, fick spara ett tag men det var det värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej där! Jag är en tjej på snart 14 höstar. Jag gillar att ta en mysig ridtur i skogen med mitt lilla gottlandsruss Piztage eller varför inte en trevlig bio kväll med kompisarna. Jag gillar att ta kort på allt som kommer i min väg och triksar gjärna lite med bilderna. Min blogg handlar mycket om min vardag och tipsar gjärna om det nyaste modet eller den godaste glassen, helt enkelt sånt jag kommer på. Fortsätt gjärna läsa bloggen och sprida den Puss&hej leverpastej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela