evelineess.blogg.se

Gäääsp

Publicerad 2014-08-11 21:38:00 i Min vardag, Piztage,

 
 
 
Idag tog jag, mamma och Edwin en liten kvälls runda. Jättekul nu när Edwin börjat följa med på cykel. Jag och Piztage tävlade på en lång sträcka mot Edwin och självklart vann vi, min ädla springare🐎 Haha men som ni ser på bilderna var vi lite trötta efteråt, Piztage brukar gäspa lite efter ridtureren för att visa att han trivs. Men idag var det ovanligt många, hmm tror det var lite jobbigt ändå att tävla mot Edwin😏💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej där! Jag är en tjej på snart 14 höstar. Jag gillar att ta en mysig ridtur i skogen med mitt lilla gottlandsruss Piztage eller varför inte en trevlig bio kväll med kompisarna. Jag gillar att ta kort på allt som kommer i min väg och triksar gjärna lite med bilderna. Min blogg handlar mycket om min vardag och tipsar gjärna om det nyaste modet eller den godaste glassen, helt enkelt sånt jag kommer på. Fortsätt gjärna läsa bloggen och sprida den Puss&hej leverpastej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela