evelineess.blogg.se

Drömkåken i förgår

Publicerad 2014-08-11 16:54:00 i Min vardag,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Iförgår var jag på Drömkåken igen med min farmor, hennes kompis Ritva, mamma och Edwin. Vi hade super mysigt och satt där hur länge som helst. Vi plocka åt oss lite fika och sen dela vi lite på det, fikat var super gott som vanlig. Nu när det är så varmt ute så värkar det vara många fika sugen, för cafet var nästan fult men eftersom man siter ute så det känns iallafal inte så trångt. Den här gången tog jag med mammas systemkamera och man ser stora skillnader på bilderna från förra gången, dom här bilderna blev ljusare och fokuset bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej där! Jag är en tjej på snart 14 höstar. Jag gillar att ta en mysig ridtur i skogen med mitt lilla gottlandsruss Piztage eller varför inte en trevlig bio kväll med kompisarna. Jag gillar att ta kort på allt som kommer i min väg och triksar gjärna lite med bilderna. Min blogg handlar mycket om min vardag och tipsar gjärna om det nyaste modet eller den godaste glassen, helt enkelt sånt jag kommer på. Fortsätt gjärna läsa bloggen och sprida den Puss&hej leverpastej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela