evelineess.blogg.se

Vila i frid Carat

Publicerad 2014-08-12 18:39:00 i Häst, Min vardag,

 
 
 
 
 
 
 
Der här är Annas fina lilla hingst Carat, som står på Kaptensstallet, idag fick vi tyvär säga hejdå. Han var den mest go hjärtade hingsten jag träffat  han blev hela 26 år och ändå den energin och glädjen. Han hade väldigt dåliga tänder och fick därför inte i sig mycket mat sen hade han även lite cancer som gjorde det jobbigt för honom. Så Anna besluta att han skulle få somna in innan det blev jobbigt för honom sen. Han dog alltså lyckligt och fint med den personen han älskade allra mest. Vi på Kaptensstallet kommer sakna och tänka på dig, men vi vet att du har det bättre nu, med hela tänder och hur mycket gröt du än vill äta💕 Vila i frid Carat💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej där! Jag är en tjej på snart 14 höstar. Jag gillar att ta en mysig ridtur i skogen med mitt lilla gottlandsruss Piztage eller varför inte en trevlig bio kväll med kompisarna. Jag gillar att ta kort på allt som kommer i min väg och triksar gjärna lite med bilderna. Min blogg handlar mycket om min vardag och tipsar gjärna om det nyaste modet eller den godaste glassen, helt enkelt sånt jag kommer på. Fortsätt gjärna läsa bloggen och sprida den Puss&hej leverpastej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela