evelineess.blogg.se

100 sanningar om mig själv #1

Publicerad 2014-08-22 11:26:00 i Min vardag, Om mig,

Tänkte berätta 100 sanningar som ni antagligen inte viste om mig. Men för att ni inte ska bli ut tråkade så lägger jag upp 50 nu och dom andra 50 ikväll.
 
 
1: Jag är kär
2: Jag har vart singel i snart 2 år
3: Jag är livrädd för mörker
4: Jag älskar dill chips
5: Jag är alltid öppen och glad inför folk, även dom jag inte känner. Har därför lätt att skaffa vänner.
6: Finns inget värre än att åka hiss, tror jämt att den ska stanna och jag blir fast eller att den ska rammla ner och jag typ dör.
7: Jag är född och uppvuxen i Sverige.
8: Men har ändå lite, danskt. holländskt och skottskt i mig?
9: Kankse pratar LITE för mycket ibland, ganska ofta, jämt.
10: Jag drar till Thailand i Februari ! Jag vet att det är långt kvar men är super taggad.
11: Jag har jätte lätt för att rodna eller bli röd i ansiktet även fast jag knappt tycker det är pinsamt...
12: Mitt hår växer jätte långsamt och blir aldrig långt. HATAR DET!
13: Vill ha navel percing
14: Jag är välldigt rädd för döden, men gillar ändå att leva livet
15: Kan ibland bli lätt svartsjuk, inte bra...
16: Jag har ridit sen jag var 5.
17: Mitt favorit motto är YOLO.
18: Jag hatar ordet LOL, det är så fult.
19: Tror jag vill gå NO- linje i gymnasiet.
20: Vet därimot inte vad jag vill bli men antingen vetrinär, fotograf, ridskole lärare eller sköta om utrotningshotade djur. Aa helst ett arbete som har med djur att göra helt enkelt.
21: Tänker lite för mycket på vissa saker ibland, som kan få en att må dåligt.
22: Jag älskar att blogga och älskar alla er som läser den.
23: Men ni måste bli bättre på att kommentera mina fina läsare.
24: Ibland kan jag få värsta blogg torkan och man bha VAD SKA JAG SKRIVA OM! har ni något önske mål på inlägg så kommentera.
 
 
 
25: Jag är sådär på att spara pengar. Gillar att shoppa men gillar även att spara till den där grejen man så gjärna vill ha.
26: Aa som sakt ÄLSKAR att shoppa.
27: Jag har en sjuk fantasi, kan tänka på dom kontigaste sakerna och komma på dom mest korkade sakerna någonsin, men mina vänner är ungefär lika blonda så vi brukar göra lite konstiga saker ibland, haha.
28: Jag vill bo i ett vitt hus, med stor trädgård / tomt och havs utsikt, solsidan nästa,hahah.
29: Jag har haft Piztage i 4 år
30: Älskar att springa runt i shorts, ovasett om det är snöstorm eller solsken så vill ja ha shorts, sen sägger alla att jag inte får ha shorts på vintern för man blir sjuk... *suck*
31: Har lite svårt för äkta päls kläder.
32: Skulle ALDRIG kunna bli vegetarian, gillar kött alldeles för mycket. Kyckling forever.
33: Om rätt person säger fel sak kan jag bli värsta depp, asså om typ någon man gillar sägger något elakt, kan hela dan / veckan vara förstörd.
34: Jag kan inte sova i ett stökigt rum får typ cp ryck och börjar städa, även om jag är hemma eller hos en kompis.
35: Sägger ofta "va?" även fast jag hörde.
36: Mitt skratt är jätte konstigt och fult många brukar sägga det...
37: Hatar när folk ska gå runt och ta på en hela tiden (inte på det sättet) Men typ petar och klänger på en.
38: HATAR att "tåflörta"
39: Tar nästan aldrig åt mig av personer som säger elaka saker, eller kallar mig ful o.s.v. Jag typ bha "- aha kul för dig"
40: Vill alltid ha sista ordet, blir jätte arg annars. 41: Blir ledsen och arg när personer sviker än. 42: Gillar att göra Crazy stuff bara sådär
43: Jag har lätt för att bjuda på mig själv och vara rolig
44: Typ alla små barn älskar mig, lovar.
45: Jag är en nattuggla, hoho.
46: Fast älskar även att gå upp tidigt på helger. 47: Jag kan vara riktigt envis, har jag bestämt mig för något så gör jag det !
48: Jag fyller år den 14 november, önskar mig en resa till London igen, om någon har vunnit lite pengar eller så..
49: Jag förstår inte vrf folk röcker / dricker i min ålder, onödigt..
50: Det värsta som finns är cancer, FUCK CANCER!
 
Hoppas ni fått reda på lite mer om mig, ikväll får ni veta ännu mer...!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej där! Jag är en tjej på snart 14 höstar. Jag gillar att ta en mysig ridtur i skogen med mitt lilla gottlandsruss Piztage eller varför inte en trevlig bio kväll med kompisarna. Jag gillar att ta kort på allt som kommer i min väg och triksar gjärna lite med bilderna. Min blogg handlar mycket om min vardag och tipsar gjärna om det nyaste modet eller den godaste glassen, helt enkelt sånt jag kommer på. Fortsätt gjärna läsa bloggen och sprida den Puss&hej leverpastej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela