evelineess.blogg.se

100 sanningar om mig #2

Publicerad 2014-08-22 18:34:00 i Min vardag, Om mig,

Hej! Nu kanske ni läst mina första 50 sanningar så nu ska ni få veta dom andra 50.
 
51: Mina favvo ämnen i skolan är HKK och slöjd. 52: Jag värkligen avskyr Engelska.
53: Google är mina bästis i skolan.
54: Jag hatar när folk tror dom känner mig fast dom inte gör det..
55: Jag solar bara för att bli snygg annars extremt tråkigt.
56: Jag är ärlig och säger oftast vad jag tycker och tänker om saker eller människor.
57: Jag älskar att ta kort.
58: Jag vill slinga ljusa slingor men är rädd att håret ska bli sådär slitet igen.
59: Mina favvo färger är samma som Ahlgrens godis bilar, vit grön och rosa.
60: Jag älskar 1D och Louis är min babe.
61: Jag kan typ inte gråta till filmer.. varken " The fault in our stars" eller Titanic, jag är så okänslig 62: Min favvo film är Lejonkungen och det är faktiskt den ända filmen jag gråter till ,hahah
63: Fick 8 styckna A innan sommarlovet , stolt 64: Har jätte svårt att somna på kvällarna.
65: Jag kan knappt stänga min garderob för att jag har så mycket kläder ( enligt min mamma iallafal) men känns ändå som jag aldrig har något att sätta på mig.
66: Jag är ganska nöjd med mitt rum i hel het, skulle vilja ha lite större annars perffa.
67: Jag älskar snö men hatar kyla.
68: Mitt stjärn-tecken är Skorpion
69: Jag är grym på att klaga på saker.
70: Jag är nästan aldrig sjuk, var borta 5 dagar sammanlagt i hela 7:an
71: Jag tycker vindkraft värk är skit fula och låter illa.
72: Jag längtar faktiskt lite till gymnasiet.
73: Mina tur nummer är 4 och 7
74: Jag vill börja på dans eller gymnastik
75: Jag älskar hund raserna Golden retriever och Sankt bernhards hund.
 
 
 
76: Jag har en lista med saker jag vill / ska göra innan jag dör.
77: Jag älskar att åka skidor, det är super härligt 78: Sommarn är min favorit årstid.
79: Jag vill åka till New york, London, Australien, Sydafrika, Italien, Paris, USA.... ja asså om jag skulle åka till alla ställen som jag vill åka till skulle jag aldrig ha tid med familj och vänner...
80: Jag tycker mer synd om utrotnings hotade djur än fattiga människor, för jag tycker djuren har mer rätt att leva.
81: Det betyder inte att jag inte tycker synd om dom fattiga barnen, men dom kan ändra på fattigdomen tillsammans, djuren är maktlösa, deras liv hänger på oss och vi gör det inte på ett bra sätt.
82: Älskar all mat förutom blodpudding och köttfärssås
83: Jag vill ha en mysig pojkvän
84: Jag har massa ärr på mina knän från alla mina cykel olyckor, hehe
85: Jag har alldrig vart på en begravning.
86: Men jag har vart tärna på min mosters bröllop.
87: Jag vill att Jossan, Maja och Alice är tärnor på mitt bröllop.
88: Jag är ganska lång och vill helst inte va det, någon som vet hur man krymper?
89: Jag gillar blommönster och spets
90: Jag har bara 6 kusiner.
91: Mina knäskålar är jätte konstiga man kan flytta på dom hur långt år sidan som helst.
92: Jag vill hellre heta Elvira.
93: Om jag får en son ska han heta Viktor.
94: Jag biter på naglaran, inte bra Evelina
95: Jag älskar te mer än något annat.
96: Jag är en tävlings människa.
97: Förut var jag en jätte dålig förlorare men har blivit bättre.
98: Jag älskar att gå under paraplyn när det regnar.
99: Jag tycker att sänghimmlar är jätte fina och mysiga.
100: Jag älskar min familj och vänner mer än vad ord kan beskriva
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej där! Jag är en tjej på snart 14 höstar. Jag gillar att ta en mysig ridtur i skogen med mitt lilla gottlandsruss Piztage eller varför inte en trevlig bio kväll med kompisarna. Jag gillar att ta kort på allt som kommer i min väg och triksar gjärna lite med bilderna. Min blogg handlar mycket om min vardag och tipsar gjärna om det nyaste modet eller den godaste glassen, helt enkelt sånt jag kommer på. Fortsätt gjärna läsa bloggen och sprida den Puss&hej leverpastej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela